MENU

REGULAMIN

REGULAMIN

REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO PasjaBudowania.pl


§ 1. POSTANOWIENIA WSTĘPNE.

  1. Regulamin określa zasady korzystania i funkcjonowania serwisu internetowego www.PasjaBudowania.pl oraz sprzedaży produktów i usług za pośrednictwem Serwisu, przy wykorzystaniu sklepu https://pasjabudowania.salescrm.pl.
  2. Serwis internetowy w domenie www.PasjaBudowania.pl (dalej „Serwis”) i https://pasjabudowania.salescrm.pl (dalej „Sklep”) prowadzony jest przez Jarosława Kucharskiego działającego pod firmą Projekt-Arkady.pl mgr inż. Jarosław Kucharski, z siedzibą ul. Maków 30A, 49-318 Skarbimierz-Osiedle, prowadzącego działalność gospodarczą w oparciu o wpis do CEIDG, NIP: 6332074523,REGON: 241356322(dalej zwana „Pasja Budowania” lub „Sprzedawca” ), który jest ich właścicielem.
  3. Serwis i Sklep nieodpłatnie udostępniają Klientowi Regulamin na stronie internetowej pod adresem: www.pasjabudowania.pl/regulamin , a także – na żądanie Klienta – w taki sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient.
  4. Sprzedaż produktów i usług za pośrednictwem Serwisu i Sklepu następuje zgodnie z Regulaminem.
  5. Do korzystania z Serwisu i Sklepu niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na korzystanie z zasobów Internetu, skrzynki pocztowej e-mail oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron WWW.
  6. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających z Serwisu i Sklepu, chyba że dane postanowienie Regulaminu stanowi inaczej i jest skierowane wyłącznie do konsumentów albo do przedsiębiorców.
  7. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Serwisie i Sklepie w związku z realizacją postanowień Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o podstawy oraz zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronie Serwisu. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Serwisie, w tym podstawy, cele i zakres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Serwisie plików cookies oraz narzędzi analitycznych. Korzystanie ze Serwisu i Sklepu, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podanie danych osobowych przez korzystającego z Serwisu i Sklepu Klienta jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w Regulaminie i polityce prywatności (zawarcie umowy oraz obowiązki ustawowe Sprzedawcy).
  8. Klient obowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, z poszanowaniem dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Sprzedawcy oraz osób trzecich. Klient obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Klient obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  9. Niniejszy Regulamin jest integralną częścią Umowy zawieranej z Klientem. Warunkiem zawarcia Umowy jest akceptacja niniejszego Regulaminu oraz Polityki Prywatności przez Klienta przy składaniu Zamówienia, co następuje poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu. Brak akceptacji Regulaminu oraz potwierdzenia akceptacji Polityki Prywatności uniemożliwia dokonanie zakupu i złożenie Zamówienia w Sklepie.
  10. Wszelkie prawa do Serwisu i Sklepu, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, strony internetowej, a także do wzorców, formularzy, logotypów, zdjęć, zamieszczanych na stronie internetowej (za wyjątkiem niektórych logotypów prezentowanych na stronie internetowej, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do Sprzedawcy.


§ 2. DEFINICJE.

Użyte w niniejszym regulaminie określenia posiadają następujące znaczenie:

  1. Regulamin – niniejszy regulamin.
  2. Usługi – wszelkie usługi świadczone drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Usługobiorców/Klientów w oparciu o niniejszy Regulamin.
  3. Dzień roboczy – dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  4. Klient – osoba fizyczna jak i osoba prawna składająca Zamówienie w Sklepie lub przeglądająca stronę internetową, w tym korzystający z usług Serwisu Usługobiorca.
  5. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą Umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  6. Formularz zamówienia – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka sklepu.
  7. Sklep – serwis internetowy działający pod adresem: https://pasjabudowania.salescrm.pl, przeprowadzający proces sprzedaży, obsługi sprzedażowej i posprzedażowej produktów oferowanych za pośrednictwem niniejszego serwisu.
  8. Produkt – dostępna w serwisie internetowym rzecz ruchoma, usługa bądź prawo będące przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  9. Sprzedawca – Projekt-Arkady.pl mgr inż. Jarosław Kucharski, z siedzibą ul. Maków 30A, 49-318 Skarbimierz-Osiedle, prowadzący działalność w oparciu o wpis do CEIDG, NIP: 6332074523, REGON: 241356322.
  10. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta złożone za pośrednictwem Serwisu lub Sklepu określające jednoznacznie: rodzaj i ilość produktów; sposób dostawy i płatności; miejsce wydania rzeczy, dane Klienta, a zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
  11. Dane kontaktowe Sprzedawcy:
    – Adres przedsiębiorstwa: Projekt-Arkady.pl mgr inż. Jarosław Kucharski, ul. Maków 30A, 49-318 Skarbimierz-Osiedle; adres do korespondencji: IMKER, ul. Szczebrzeska 55A, 22-400 Zamość;
    – Adres poczty elektronicznej: sklep@pasjabudowania.pl
    – Numer telefonu: 882 701 229. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą listownie, bądź mailowo.


§ 3. USŁUGI I PRODUKTY SPRZEDAWANE ZA POŚREDNICTWEM SERWISU.

  1. Za pośrednictwem serwisu świadczone są lub zamówione mogą być następujące usługi i produkty:
    a) Sprzedaż poradników i innych wydawnictw związanych z procesem budowlanym,
    b) Sprzedaż wzorów dokumentów,
    c) Zapisy na szkolenia organizowane lub współorganizowane przez Pasja Budowania.
  2. Po wyborze produktu lub pakietu produktów i zatwierdzeniu pola „Kup za … (cena produktu lub usługi)”, Klient przekierowywany jest na serwis sklepu obsługującego proces sprzedaży lub realizacji szkoleń.
  3. Sprzedawane za pośrednictwem serwisu kursy i szkolenia realizowane są za pośrednictwem aplikacji lub serwisów pozwalających na ich przeprowadzenie. Sposób przeprowadzenia oferowanych kursów i szkoleń przedstawiany jest w opisie zawartym w serwisie www.pasjabudowania.pl, a następnie potwierdzany wraz ze szczegółami uczestnictwa po dokonaniu zakupu produktu w sklepie internetowym w formie mailowej.
  4. Pasja Budowania świadczy również nieodpłatne usługi drogą elektroniczną Klientom korzystającym ze strony internetowej www.pasjabudowania.pl w celach informacyjnych (zaznajomienia się z ofertą firmy Pasja Budowania), w tym min. poprzez możliwość darmowego pobrania fragmentu poradnika.
  5. Warunkiem dla pobrania darmowego fragmentu poradnika jest podanie danych osobowych – imienia i nazwiska oraz adresu poczty elektronicznej (maila), a także zapisanie się do newslettera wraz z wyrażeniem zgody na przetwarzanie podanych danych osobowych w celu otrzymywania newslettera od Sprzedawcy oraz informacji handlowych o produktach Sprzedawcy. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w powyższym zakresie następuje poprzez zatwierdzenie pola znajdującego się obok oświadczenia „Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych w celu otrzymywania newslettera od Sprzedawcy – ProjektArkady.pl mgr inż. Jarosław Kucharski oraz informacji handlowych o produktach Sprzedawcy.
  6. Sprzedawca poucza niniejszym Klienta, że produkty elektroniczne dostępne w Serwisie i Sklepie stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do których prawa autorskie przysługują Sprzedawcy.
  7. Sprzedawca poucza niniejszym Klienta, że dalsze rozpowszechnianie produktów elektronicznych przez Klienta bez zgody Sprzedawcy stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy do produktów elektronicznych i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
  8. Sprzedawca może wysyłać bezpłatne treści oraz informacje marketingowe, zgodnie z obowiązującym prawem. Zaprenumerowanie elektronicznych i bezpłatnych treści i należących do Sprzedawcy wymaga podania w odpowiednim formularzu swojego imienia i adresu e-mail. Pola te są obowiązkowe. Uzyskane w ten sposób dane są dodawane do listy mailingowej Sprzedawcy. Adres e-mail jest niezbędny do tego, aby można było wysłać danemu Klientowi elektroniczne treści informacyjne i marketingowe.Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie w celu, uniemożliwi zrealizowanie Zamówienia. Dane osobowe są chronione zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  9. Podany adres e-mail lub numer telefonu może zostać wykorzystany jedynie do kontaktu w procesie realizacji zamówienia, chyba że Klient wyrazi zgodę na kontakt w innych celach (np. newsletter) zaznaczając odpowiedni checkbox.


§ 4. USŁUGI ELEKTRONICZNE.

  1. W Serwisie i Sklepie dostępna jest usługa elektroniczna Formularz zamówienia, po której zatwierdzeniu pola „Kup za … (cena produktu lub usługi)” Klient przekierowywany jest na serwis internetowy Sklepu obsługującego proces sprzedaży produktów oferowanych na stronach Serwisu.
  2. Celem realizacji zamówienia na dalszym etapie niezbędne może być podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta:
    (1) imię i nazwisko/nazwa firmy,
    (2) adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj),
    (3) adres poczty elektronicznej,
    (4) numer telefonu kontaktowego,
    (5) dane dotyczące Zamówienia: Produkt lub usługa, ilość Produktu lub usługi, w razie potrzeby miejsce i sposób dostawy, sposób płatności. W wypadku Klientów niebędących konsumentami niezbędne może być także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.


§ 5. SPRZEDAŻ PRODUKTÓW ZA POŚREDNICTWEM SERWISU.

  1. Umowa zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym Regulaminem.
  2. Miejsce wydania rzeczy musi znajdować się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
  3. Zawarcie Umowy Sprzedaży następuje po przekierowaniu na serwis internetowy sklepu obsługującego proces sprzedaży, co następuje po zatwierdzeniu pola „Kup za … (cena produktu lub usługi)” i przeprowadzeniu procesu zakupu, zgodnie z Regulaminem.
  4. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Serwisu i Sklepu podana jest w złotych polskich i w kwocie brutto (zawiera wszystkie podatki i opłaty, poza ewentualnymi kosztami dostawy). Ceny produktów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw.
  5. O łącznej cenie Zamówienia, w tym o kosztach dostawy (oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia), Klient jest informowany po przekierowaniu na serwis internetowy sklepu obsługującego proces sprzedaży, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli złożenia Zamówienia – potwierdzenia zakupu.
  6. Zamówienia w Sklepie można dokonywać poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza na stronach Sklepu.
  7. W celu złożenia zamówienia Klient zobowiązany jest przejść prawidłowo następujące kroki:
    a) Wybór Produktu z dostępnych w Serwisie i Sklepie wraz zatwierdzeniem pola „Kup za … (cena produktu lub usługi)”;
    b) po zatwierdzeniu pola „Kup za … (cena produktu lub usługi)” Klient przechodzi na stronę https://pasjabudowania.salescrm.pl, gdzie zobowiązany jest dokonać wyboru i uzupełnić dane celem realizacji zamówienia, w szczególności:
    – wybrać sposób dostawy,
    – wybrać sposób płatności,
    – podać adres dostawy i dane kontaktowe wskazane w formularzu,
    – wybrać czy Sprzedawca ma wystawić fakturę VAT, a w razie wyboru podać NIP,
    – potwierdzić zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności(link do dokumentów obok pola do zatwierdzenia), a także je zaakceptować, Akceptacja jest niezbędna do dokonania i sfinalizowania Zamówienia
    – złożyć oświadczenie i zaakceptować pole – Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie i wykorzystanie moich danych osobowych w celu realizacji zamówienia, zgodnie z [RODO] przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE i ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U. 2018 poz. 1000). Akceptacja jest niezbędna do dokonania i sfinalizowania Zamówienia,
    – w przypadku zamówienia produktów cyfrowych (nie zapisanych na nośniku materialnym) – niezbędne jest wyrażenie zgody i zatwierdzenie pola: W przypadku Konsumenta wyrażenie zgody na dostarczenie treści cyfrowych przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, co wiąże się z utratą prawa odstąpienia od umowy i zaakceptowanie oświadczenia: „Wyrażam zgodę na dostarczenie treści cyfrowych przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Zostałem poinformowany, iż dostarczanie treści cyfrowych przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, wiąże się z utratą prawa do odstąpienia od umowy”
    c) Złożenie w sklepie zamówienia następuje poprzez zatwierdzenie pola „Zamawiam i płacę”, co pociąga za sobą obowiązek zapłaty.
  8. W trakcie uzupełnienia formularza Zamówienia, do momentu kliknięcia w przycisk „Zamawiam i płacę” Klient ma możliwość modyfikacji podanych przez siebie danych osobowych, Produktów, wybór rodzaju dostawy, wybór rodzaju płatności, a także danych do dowodu zakupu.
  9. W przypadku zakupu produktów cyfrowych (nie zapisanych na nośniku materialnym) Sprzedawca potwierdza zawarcie Umowy z Konsumentem poprzez przesłanie potwierdzenia zawarcia Umowy wraz z otrzymaniem zgody na dostarczenie treści cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy, na adres mailowy wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia, na co Konsument wyraża zgodę.
  10. Klient składa oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedawcą umowy poprzez przyciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę”. Potwierdzenie dokonania zamówienia przez Klienta następuje poprzez przesłanie potwierdzenia zawarcia Umowy na adres mailowy wskazany przez Klienta w formularzu Zamówienia. Umowa uważana jest za zawartą w dacie otrzymania przez Klienta maila potwierdzającego zawarcie Umowy.
  11. Termin realizacji liczony jest od uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności. W przypadku wyboru płatności przelewem lub kartą płatniczą termin realizacji liczony jest od uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
  12. Wysłanie przedmiotu Umowy następuje w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych. W przypadku zakupu e-produktów niezwłocznie nie później niż w ciągu 48 godzin od uzyskaniu pozytywnej autoryzacji płatności lub uznania rachunku bankowego Sprzedawcy, poprzez jego przesłanie na adres mailowy podany w formularzu Zamówienia.
  13. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nierealizowania Zamówienia w przypadku:
    a) Podania przez Klienta nieprawdziwych danych koniecznych do realizacji Zamówienia,
    b) Braku zaksięgowania płatności za Zamówienie w terminie 14 od potwierdzenia zawarcia Umowy.


§ 6. ZAPŁATA ZA ZAMÓWIONE PRODUKTY.

  1. W Sklepie istnieje możliwość płatności w następujący sposób:
    a) przelew on-line (BlueMedia);
    b) Przelewy24;
    c) Tpay;
  2. Podana przy każdym produkcie Cena obowiązuje w trakcie składania Zamówienia i jest wiążąca dla obu stron Umowy. Klient jest zobowiązany zapłacić cenę, będącą sumą ceny zakupu Produktów powiększoną o koszty dostawy.
  3. Brak wpłaty w terminie i zaksięgowania na rachunku bankowym Sprzedawcy w terminie 14 dni od potwierdzenia zamówienia, oznacza rezygnację z zakupu i anulowanie Zamówienia.
  4. Sprzedawca informuje, że Klient może ponieść dodatkowe koszty zakupu wynikające np. z tytułu prowizji bankowych, opłat na rzecz Operatorów lub innych ewentualnych opłat wynikających z wybranego przez Klienta sposobu płatności.


§ 7. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE.

  1. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczać rzeczy wolne od wad i ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia). Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
  2. Reklamację Klient może złożyć również w przypadku, gdy usługi świadczone drogą elektroniczną na podstawie Regulaminu nie są realizowane przez Sklep lub są realizowane niezgodnie z postanowieniami Regulaminu
  3. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
    (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości;
    (2) żądania Klienta, w przypadku wad Produktów – żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy;
    (3) danych kontaktowych składającego reklamację(imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail).
    Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  4. Osoba fizyczna, która zawarła umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale z treści umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej – jeśli korzysta z uprawnień związanych z Rękojmią powinna wraz z reklamacją przedstawić dane potwierdzające jej status zgodny z art. 38a ustawy o prawach konsumenta oraz złożyć oświadczenie, że zakupione Produkty i zawarta Umowa są bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, ale nie posiadają one dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
  6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres Sprzedawcy. W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca, w przypadku Klienta niebędącego konsumentem koszt dostarczenia ponosi Klient.
  7. Reklamację można złożyć:
    a) w formie pisemnej na adres: IMKER, ul. Szczebrzeska 55A, 22-400 Zamość;
    b) mailowo na adres: sklep@pasjabudowania.pl

§ 8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w § 8 ust. 10 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:
    a) pisemnie na adres: IMKER, ul. Szczebrzeska 55A, 22-400 Zamość;
    b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@pasjabudowania.pl;
  2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach Konsumenta(dostępna nieodpłatnie na: https://isap.sejm.gov.pl). Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
  3. Termin do złożenia oświadczenia o odstąpienia od umowy zaczyna się:
    (1) dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik,
    (2) w przypadku umowy, która:
    – a) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo
    – b) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;
    (3) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim przedsiębiorca przyjął jego ofertę(zamówienie), oferta(zamówienie) przestaje wiązać.
  5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Serwisie).
  6. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  7. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  8. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: IMKER, ul. Szczebrzeska 55A, 22-400 Zamość.
  9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  10. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:
    a) w razie wyboru przez konsumenta sposobu dostawy Produktu innego niż najtańszy zwykły oferowany dostępny sposób dostawy, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów wynikających z różnicy pomiędzy wybranym sposobem dostawy, a najtańszym oferowanym;
    b) bezpośrednie koszty zwrotu Produktu;
    c) w przypadku zamówienia Produktu stanowiącego usługę, której wykonywanie – na wyraźne żądanie konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
  11. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w szczególności w odniesieniu do umów(katalog wszystkich umów w art. 38 ustawy o Prawach Konsumenta):
    a) świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia usługi przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    b) których przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    c) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    d) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


§ 9. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR.

  1. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
  2. Konsument może min.:
    – zwrócić się do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozpoznanie sprawy przed polubownym sądem konsumenckim;- zwrócić się do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,
    – skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw Konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  3. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są min. na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://polubowne.uokik.gov.pl/.


§ 10. WIZERUNEK

  1. Udział w szkoleniu/kursie i złożenie oświadczeń opisanych w Regulaminie celem udziału w nich jest równoznaczne z udzieleniem zezwolenia na utrwalanie, rozpowszechnianie i wykorzystanie wizerunku Klienta utrwalonego podczas szkolenia na wszelkich nośnikach dokumentujących przebieg w celu promocji usług szkoleniowych Sprzedawcy.
  2. Zgoda, o której mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, obejmuje prawo do rozpowszechniania i wykorzystywania wizerunku Klienta bez ograniczeń czasowych i terytorialnych za pośrednictwem dowolnego środka służącego do rozpowszechniania wizerunku, w szczególności w Internecie, prasie, materiałach reklamowych, banerach.
  3. Zgoda w zakresie określonym w ust. 1 i 2 jest udzielana na etapie poprzedzającym zawarcie umowy poprzez zatwierdzenie pola obejmującego akceptację oświadczeń wyżej wskazanych.
  4. Wraz z potwierdzeniem zapisania na szkolenie/kurs i zaakceptowania oświadczeń w formie określonej w ust. 3, Klient otrzyma potwierdzenie udzielenia zgody na wykorzystanie wizerunku, zgodnie z ust. 1 i 2.


§ 11. ZASADY REALIZACJI SZKOLEŃ I KURSÓW.

  1. Warunkiem dla udziału w szkoleniu lub kursie jest:
    1.3.a) dokonanie zakupu szkolenia/kursu zgodnie z poprzedzającymi postanowienia Regulaminu;
    1.3.b) dokonanie terminowej płatności;
  2. Dokonanie zakupu szkolenia lub kursu zgodnie z Regulaminem i otrzymanie potwierdzenia zakupu szkolenia lub kursu jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją niniejszego Regulaminu i Programu Szkolenia/Kursu.
  3. Liczba uczestników szkolenia/kursu może być ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia/kursu lub zmiany jego terminu w przypadku braku wystarczającej liczby uczestników lub wystąpienia innych istotnych okoliczności. Sprzedawca poinformuje Klienta w przypadku odwołania szkolenia/kursu w terminie 24 godzin przed szkoleniem/kursem. W takim przypadku Klientowi przysługuje zwrot uiszczonej należności za szkolenie/kurs albo prawo uczestnictwa w szkoleniu/kursie w innym terminie i miejscu, wskazanym przez Sprzedawcę. W tym zakresie Klient zobowiązany jest złożyć oświadczenie wraz z podaniem danych niezbędnych do zwrotu należności lub zapisania na szkolenie/kurs w innym terminie.
  4. Szkolenia/kursy on-line odbywają się poprzez platformę internetową. Klient zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie komputer (tablet) z szybkim internetem oraz zestaw słuchawkowy z mikrofonem. Po dokonaniu płatności Klient otrzyma od Sprzedawcy drogą mailową link celem udziału w szkoleniu/kursie on-line oraz instrukcję korzystania z platformy internetowej.
  5. Wynagrodzenie należne Sprzedawcy z tytułu Umowy zawartej przez Klienta na uczestnictwo w szkoleniu/kursie, płatne jest z góry jednorazowo zgodnie z ceną podaną na stronie internetowej Sprzedawcy, w terminie 3 dni od dokonania zakupu szkolenia/kursy, nie później jednak niż na 5 dni przed planowanym terminem szkolenia. Organizator ma prawo odmówić Klientowi udziału w szkoleniu/kursie, w przypadku braku zapłaty wynagrodzenia lub odpowiedniej jego części.
  6. Wynagrodzenie uiszczone za szkolenie/kurs stanowi opłatę za świadczenie usługi w postaci przeprowadzenia szkolenia/kursu. W kwocie wynagrodzenia za szkolenie/kurs nie są zawarte żadne świadczenia dodatkowe wynikające z pobytu w czasie i miejscu odbywania szkolenia/kursu (koszty noclegu, wyżywienia, dojazdu oraz powrotu z miejsca gdzie odbywa się Szkoleni itp.).
  7. Program szkolenia/kursu, godziny i czas, mogą ulec zmianie w trakcie trwania szkolenia/kursu.
  8. Sprzedawca nie wyraża zgody na fotografowanie i nagrywanie treści przekazywanych podczas szkolenia/kursu. Wszelkie materiały prezentowane i udostępniane klientom podczas szkoleń i kursów są chronione prawem autorskim, stanowiąc własność intelektualną ich twórców oraz są objęte ochroną prawną. Materiały szkoleniowe, treści prezentacji i innych dokumentów stanowiących nośnik treści szkoleń/kursów, stanowią utwory w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Autorskie prawa majątkowe do nich  przysługują ich twórcom.
    Kopiowanie, rozpowszechnianie lub dokonywanie opracowań tych materiałów, stanowiących utwór w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, bez wyraźnej, pisemnej zgody twórcy, stanowi naruszenie jego praw autorskich majątkowych.
  9. Klienci mają prawo do rezygnacji ze szkolenia poprzez odstąpienie od umowy pod warunkiem poinformowania Sprzedawcy o tym fakcie na 14 dni przed wyznaczoną datą szkolenia drogą mailową na adres sklep@pasjabudowania.pl, przy czym powinni tego dokonać za pomocą swojego adresu e-mail podanego przy zakupie szkolenia. Klienci będący konsumentami mają ponadto prawo do odstąpienia od umowy opisane w Regulaminie (min. § 8).
  10. Rezygnacja Klienta z udziału w szkoleniu w terminie krótszym niż 14 dni przed szkoleniem lub brak udziału w szkoleniu skutkuje obciążeniem go 30 % kosztów szkolenia.


§ 12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest:
    (1). zmiany przepisów prawa,
    (2). zmiany sposobów płatności i dostaw,
    (3). zmiany terminów dostaw,
    (4). zmiany zakresu Usług Elektronicznych – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu,
    (5). zmiany oferowanych Produktów, a także innych okoliczności związanych z prowadzeniem Serwisu przez Sprzedawcę.
  3. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym zmieniony regulamin wiąże Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone przepisami, to jest Klient został powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych klient ma prawo odstąpienia od umowy.
  4. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży) zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy.
  5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
  6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia prac konserwacyjnych systemu teleinformatycznego mogących powodować utrudnienia lub uniemożliwienie korzystania z Serwisu przez Klientów. Terminy wskazanych powyżej prac konserwacyjnych oraz przewidywany czas ich trwania będą publikowane w miarę możliwości co najmniej na 3 dni przed rozpoczęciem prac.
  7. W szczególnych przypadkach mających wpływ na bezpieczeństwo lub stabilność systemu teleinformatycznego Sprzedawca zastrzega sobie prawo do czasowego zaprzestania lub ograniczenia świadczenia usług, bez wcześniejszego powiadomienia, celem przywrócenia bezpieczeństwa i stabilności systemu teleinformatycznego.
  8. Regulamin oraz Umowy o świadczenie usługi podlegają prawu polskiemu.
  9. Serwis internetowy pasjabudowania.pl dba o prawa konsumenta, który nie może zrzec się praw przyznanych mu praw. Postanowienia mniej korzystne dla konsumenta niż postanowienia przepisów prawa są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy. Dlatego też postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa, a wszelkie ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść konsumenta. W przypadku ewentualnej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i należy je stosować.

Korzystanie z tej witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Zmiany warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do plików cookies można dokonać w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki.
Więcej informacji na temat cookies.